' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Tips på appar

 
 
1. Logo Quiz. Detta är ett jätte roligt spel där det går ut på att man ska komma på vad alla loggor heter. Om du kommer på ett antal går man upp i level och får nya loggor! Beroende framkallande!
 
2. Run keeper. Den här appen använder jag när jag tränar. Den räknar hur långt du springer, hur snabt i timmen du springer/går/cyklar eller vad du nu gör och den räknar också b.la. ut hur många kcal du förbrukat! Sjukt bra app :D
 
3. BikBok. Jag älskar BikBok så denna appen gillar jag mycket! Den uppdaterar snabt med nya kläder de fått in, lite inspiration outfits och sen brukar man få lite erbjudanden. Jätte bra!
 
 
4. Valuta. I denna appen kan man omvandla valutor. Som om man t.ex. vill veta vad 40 svenska kronor exakt är i dollar räknar den ut det på direkten!
 
5. Shop Shop. Den här appen är väldigt bra. Där skriver jag ner allting jag behöver/vill ha. Man kan ändra färg på listan och bocka av när man köpt det som stod på listan.
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag avgudar din header!! :D den är super fin ju!
tack för tipsen! ;)

2013-07-04 @ 20:24:46
URL: http://fotojosse.blogg.se
Postat av: MIRA HOLGERSSON

Bra tips, tror jag ska ladda ner Bikbok appen faktiskt! :D

2013-07-05 @ 10:39:32
URL: http://miraaholgersson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]