' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Mina produkter från the body shop

 
 
 
 
 
 
Här kommer ett väldigt önskat inlägg från många av er. Jag vet att många ville ha video på det men så blev det inte helt enkelt. Jag tänkte visa alla mina saker + berätta lite snabbt om dom ;)
1. Jag har ingen aning om vad det heter, men man tvålar in sig med hjälp av den iaf. Haha ;)
 
2. Det här är en stor body butter som luktar choklad. Den luktar riktigt gott.
 
3. Det här är en body skrubb som också luktar choklad. Den luktar typ kladdekaka och mycket godare än alla andra choklad produkter enligt mig.
 
4. Det här är en liten choklad boddy butter. Jag gillar verkligen de små buddy butterna för att de får lätt plats i väskan i små fack osv.
 
5. Det här är en skrubbtvål som jag tycker luktar kanel. Jag använder alltid den när jag duschar så det är därför den är ganska liten nu, haha!
 
6.  Den här är just nu min favorit boddy butter som luktar cocos. Den påminner mig om sommaren för den luktar solkräm...haha! 
 
7. Här är choklad lip balm som man då har på läpparna.... Ja, vet inte riktigt vad jag ska säga mer om den..
 
8. Här är också en av mina favoriter. Min lilla boddy butter som luktar jordgubb. Jag gillar den för att den är liten och luktar frächt på något sätt.
 
9. Som ni ser så har jag väldigt många choklad prudukter från the body shop, men här är den sista. Det är body lotion som man då använder i duchen... jaopp.
 
10. Sist och inte minst så kommer min body mist med doft av grape frukt och den luktar sååååå gott. Den luktar verkligeen grape frukt!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

älskar body shop!:D

2013-03-27 @ 16:23:09
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av: Ida Edström - Östersunds näst största blogg.♛

the body shop har sjukt bra produkter!:)

2013-03-27 @ 18:11:37
URL: http://tjejenida.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]