' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Bokmässan

 
 
Hej på er! I går var jag på bokmässan i Göteborg med mamma. Först och främst vill jag bara säga att vi hade jätte kul fast att det var så oerhört propp fullt med folk. Jag som inte gillar stora folkmassor på lång väg blev jag lite sur och irriterad. Man kunde knappt ta ett steg och det var barn som skrek, folk som tog in resväskor och barnvagnar och ja. Det var väldigt trångt vilket gjorde mig lite sur, haha. Men om man tänker bort det så var det faktiskt trevligt. Vi träffade massa författare/kändisar och fick autografer.
Har ni varit på bokmässan någon gång? Och vad tyckte ni?

Kommentarer
Postat av: Elin

Fin blogg kolla gärna min

2013-09-29 @ 14:28:19
URL: http://ElinWallman.blogg.se
Postat av: Judith

Var också på bokmässan ju. Och såg er vendela hahah. När vi åkte upp för rulltrappan en gång kollade ni på bakböcker eller något hahah! ;D

2013-10-01 @ 07:22:28


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]