' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Mina solprodukter

1. Hawaiian Tropic. Ansikts solkräm. SPF 30.
Riktigt bra solkräm som är endast till för ansiktet. Skyddar mot solen och återfuktar på samma gång. Den sjunker in i hyn väldigt fort och samtidigt känns den väldigt lätt på hyn. Den är även olje fri och håller i vatten. Riktigt bra. Ca 129:-. 
 
2. Hawaiian Tropic. Tanning Oil. SPF 4.
Detta är världens bästa sololja. Den håller i vatten och den gör en snabbare solbränd. Stort tips. Kostar runt 100 lappen.
 
3. Yves Rocher. After Sun cooling gel.
Detta tar jag efter jag solat och den hjälper att brännan håller länge och samtidigt kyler ner. Jätte bra. Kostar nog under 100 lappen. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]