' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Alltid bra en bra morgon med...

Om du varje morgon kollar på Snooza med Simon och Emil kommer du gå glad till jobbet/skolan. För detta gör mig på riktigt gott humör innan skolan. Om ni inte hört talas om detta innan är det en morgon show som kommer ut varje morgon på youtube på kanalen SPLAY. Simon och Emil som de heter pratar om allt och är riktigt roliga. Igår hade de Oscar som gäst (det avsnittet har jag sett ca 8 gånger nu). Kika in på det avsnittet här under. 
 
 
Sen vill jag önska alla en jätte bra fredag och be om ursäkt för den dåliga uppdateringen :( 

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha shit vad snygga de var om inte annat..

2014-01-24 @ 19:03:03
URL: http://vitmossa.blogg.se
Postat av: hej

Om du nyss upptäckt det (som det verkar att du har) så tipsar jag dig att se säsong 1 för annars kommer du inte kunna fatta några interna skämt ^^

Svar: hahah jag har följt detta från första början, alltså jag har sett alla avsnitt i säsong 1. kram på dig "hej"
VENDELA NILSSON

2014-01-24 @ 19:45:07
Postat av: matilda ♡

Jag har följt det enda sedan det började! Sjukt kul "morgonshow" haha ;)

2014-01-25 @ 11:36:32
URL: http://matiiildaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]