' ♡VENDELA NILSSON♡ -

Återblick 2013. April-Juni

Hade finaste solnedgången, skapade en fotolista på min blogg som inte blev av haha, fotade blå blommmor, fotade med Nora, fotade vattenbilder, skaffade pink party biljetter, firade min syster, kollade på Ulrik i Lund.
 
Köpte skolavslutningsskor, åt gott, var på pink party, var i stömstad, fotade outfit bilder, hade finaste shortsen på mig typ varje dag, var på största godisbutiken, läste en super bra bok.
 
Köpte två essie nagellack, tog bilder på mig själv, var på väla med emelie och åt gott, hade sommrig outfit på mig, köpte bästa läppbalsamen, firade midsommar med god mat, var på emporia med ellen, fotade mer bilder på mig själv, köpte min favorit jeansväst, var på liseberg, åkte till Danmark med pappa, fick sommarlov! 
 

Kommentarer
Postat av: MATILDA

rolig återblick :)

2014-01-06 @ 12:16:20
URL: http://matildays.forme.se
Postat av: Julia

Åh du är en så himla bra fotograf! :) Älskar din blogg!

Har just nu en veckans blogg tävling på min blogg, skulle vara kul om du kunde delta! :)

2014-01-06 @ 16:52:21
URL: http://juliaofelias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]