' ♡VENDELA NILSSON♡ -

TIPS PÅ 3 FILMER

Detta är lätt en av mina favoritfilmer. Den handlar om Pål. Hans största dröm är att hålla på med musik. När Eva dyker upp som en i sommarnatten och fångar Påls uppmärksamhet upptäcker hon att hon delar hans dröm. Problemet är att det enda som står mellan Pål och drömmen är hans egna tvångstankar som gång efter en annan får honom att spåra ur precis när som mest står på spel. Filmen är baserad på Håkan Hellströms låtar och Håkan är en utav mina favorit artister så det är ju ett stort +. 
 
 
 
 
 
Denna filmen såg jag i helgen och den är riktigt bra och läskig. Den handlar om familjen Perron som flyttar in i ett hus på Rohde Island och oförklarliga saker börjar att hända. Paret Ed och Lorraine Warren som utreder paranomala  händelser kallas in för att hjälpa dem. Filmen bygger även på en verklig historia om ett hemsökt hus.
Detta är en väldigt läskig film som passar bra att se nu när halloween närmar sig. Som många kanske hört talas om så kommer uppföljaren av denna filmen, Annabelle, ha biopremiär den 17 oktober och den måste jag se. 
 
 
 
 
 
Den här filmen tror jag att jag tipsat om innan men den är värd att tips om igen. Den handlar om Sebastian Silverberg. För honom handlar allt om utseende, festande och hans ego. En dag råkar han ut för en olycka och förlorar synen. Han tvingas omvärdera sitt liv för att finna det som verkligen betyder något i livet. Mia blir hans räddning. Detta är verkligen en utav de bästa svenska filmerna jag sett. Stor rekomendation.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

:
Kom ihåg mig.



:

:

Trackback
  • Startsidan


  • Vendela Nilsson, 16 år gammal och driver Ängelholms största Youtube kanal. Jag skriver för det mesta om mode, skönhet och min vardag. Hoppas det gillas!


    Kontakt/sponsring:
    [email protected]